środa, 2 kwietnia 2014

Hejo misie!

A więc,postanowiłam zacząć pisać fanfiction o dosyć nietypowej tematyce.
Rzadko kiedy,gdzieś jest poruszany temat kazirodztwa,a tutaj będzie tego pełno,co można zauważyć po samym tytule "Incest" :) Będzie tutaj naprawdę ogromnie dużo momentów erotycznych,napisałabym,że momentów +18,albo +16,ale was znam i nawet sama tyle nie mam,wiec po prostu erotycznych i wulgarnych :D No nic,już was nie zanudzam,i zapraszam do oglądania ZWIASTUNU,a po nim do przeczytania OPISU.
Pozdrawiam z całego serduszka ♥ Emilia xx



7 komentarzy:

  1. Cudowny opis i zwiastun <3 Nie mogę się już doczekać 1 rozdziału :*******

    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem meeegaa ciekawa!
    jeśli mogłabyś informuj mnie o nowych rozdziałach :)

    Zapraszam również do siebie:

    www.fallen-zayn-fanfiction.blogspot.com

    Co połączyło Harrego Stylesa i Zayna Malika dwóch nienawidzących się gangsterów? Dlaczego są w stanie poświęcić własne życie byleby wygrać z rywalem? Jaki będą mieć wpływ na życie 19-letniej Niki, która wciąż nie potrafi sobie poradzić z mroczną przeszłością i wspomnieniami, które powracają niczym bumerang...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wstęp, opis, postacie.
    Na pierwszy rzut oka widać, że jesteś staranna i wszystko jest na swoim miejscu. Blog jest przejrzysty, łatwo się w nim "poruszać" że tak powiem.
    Jak na razie bardzo zaintrygowało mnie Twoje wprowadzenie, jak nigdy.
    Wiem, że nie jest łatwo żyć z myślą, że zostało się tak podle wykorzystanym, ponieważ rany zostają na zawsze. Żyją gdzieś głęboko w nas i wychodzą na powierzchnię w najmniej oczekiwanych momentach. Nie żebym została zgwałcona, ale znam kogoś kto został wykorzystany. Sama również cudem nie doświadczyłam tej tragedii, ponieważ zdołałam uderzyć napastnika i po prostu uciec.
    Trzymaj się ciepło i pisz, bo czekam na pierwszy rozdział ze szpilkami w tyłku.
    Buziaki.
    ~ RebelliousAngel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuje za takie komplementy,jest mi ogromnie miło :)
      Ja jestem z gwałtu,moja mama była zgwałcona i przez to zaszła w ciąże.Sama również miałam podobną sytuację do twojej,tylko,że moim ratunkiem był zbawienny telefon koleżanki,dzięki któremu chłopak się zdezorientował,a ja zdążyłam uciec.Dlatego właśnie zaczęłam to pisać,bo to przeżycie naprawdę jest delikatnym tematem,bardzo współczuje ci tego,co cię spotkało i uwierz w pełni cię rozumiem.Jeszcze raz dziękuje ;D

      Usuń
  4. W pełni mnie zaskoczyłas, na pewno będę wpadać tu częściej. Proszę informuj mnie o nowych rozdziałach na moim blogu :*
    Ps. na pewno dotrwam do końca. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci, że zostawiłaś reklamę swojego bloga u mnie na spamie.
    Bardzo spodobał mi się twój wstęp i na pewno będę czytała dalej ;) Byłabym wdzięczna ,gdybyś informowała mnie o nowych wpisach u mnie na stronie ;)

    Zapraszam -----> http://zyciekociaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmmmmmm...! Xd
    I love you!
    Kooocham cię! <3 to jak czytamy!?
    I znów się rozpisuje..
    http://hey-im-a-witch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń